Klantenservice
HOE WERKT HET BESTEL PROCES?
1. Plaats je producten in het shopping mandje.
2. Klik op het shopping mandje rechts bovenin. De gekozen producten en het totaalbedrag verschijnen onderaan de pagina. Bij een bedrag tot 75 euro zullen er verzendkosten bij komen, boven 75 euro is verzending gratis.
3. Klik op bestellen en vul alle gevraagde gegevens in en reken af.
4. Wanneer de bestelling geplaatst is, ontvang je van ons een bevestiging en gaan wij aan de slag met het verwerken van jouw order.
WELKE BETAAL MOGELIJKHEDEN ZIJN ER BESCHIKBAAR?
Je kunt momenteel alleen betalen via Ideal of contant bij het afhalen. Dit is alleen op afspraak mogelijk.
BEZORGEN
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, wordt je pakket op dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en verzonden. Je ontvangt altijd een bevestiging van verzending. Onze pakketten worden verzonden met DHL en het duurt doorgaans 1 tot 2 dagen voordat je jouw pakket ontvangt. Dit kan wel eens wat langer duren, bijvoorbeeld tijdens feestdagen of drukke periodes.
BEZORGKOSTEN
Arrows & Feathers is momenteel alleen nog in Nederland te bestellen. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht van de producten wat je bestelt. Deze worden berekend in het shopping mandje.
VERZENDMETHODEN
1. Brievenbus pakket
Wanneer je pakket een waarde heeft van meer dan +/- 40 euro en door de brievenbus past, versturen wij deze in een brievenbuspakketje. Bij deze verzendmethode ontvang je een Track & Trace code waarmee je jouw pakketje kunt volgen.
3. Pakket
Wanneer je bestelling niet door de brievenbus past, verzenden wij deze in een groter pakket. Ook bij deze manier van verzenden ontvang je een Track & Trace code. Mijn pakketje is niet aangekomen, wat moet ik doen? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw pakketje niet aankomt. Het kan wel eens voorkomen dat het iets drukker is bij DHL, waardoor jouw pakketje iets langer in het distributiecentrum blijft liggen. Indien je een Track & Trace code hebt ontvangen, kun je via de link altijd even kijken waar jouw pakketje op dit moment is. Geeft de link aan dat jouw pakket al bezorgd is? Dan is het mogelijk bij de buren of het dichtstbijzijnde DHL pakketpunt afgeleverd. Is dit ook niet het geval, dan kun je altijd even contact opnemen met DHL.
RETOURNEREN
Mag ik mijn items retourneren? We gaan er natuurlijk niet vanuit dat je iets terug wilt sturen, maar het kan voorkomen dat een item jou bijvoorbeeld toch niet zo goed past. Retourneren is mogelijk, neem hiervoor per mail contact op via info@aroows-feathers.nl en vermeld hierbij je ordernummer en waarom je het item zou willen retouren. Wij zullen vervolgens binnen één werkdag contact met je opnemen over de te nemen stappen.
KWALITEITSBEHOUD
Wij raden aan om de hamam
handdoeken koud of maximaal op 30 graden te wassen. Een scheutje azijn bij de was
houdt ze mooi en soepel. Laat ze aan de lucht drogen en stop ze niet in de droger.
In de zon en met een beetje wind zijn ze zo droog!
Het is uiteraard niet nodig maar je kan ze ook even snel strijken, dat maakt ze
weer heerlijk zacht.
OVERIG
Mag ik de foto's van Arrows & Feathers gebruiken ?
Je mag onze foto's die wij zelf gemaakt hebben en plaatsen gebruiken op social media, maar willen wel graag dat je onze naam hierbij noemt. Natuurlijk vinden wij het fantastisch als je ons deelt op social media, tag je ons dan even?